نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 11:54

آغاز طرح ملی کالا برگ الکترونیک در روستاهای گچساران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران گفت: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ابتدای خردادماه در برخی از دهستان‌ها و روستاهای این شهرستان آغاز شد.

صدراله چهره‌آزاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ابتدای خردادماه در برخی از دهستان‌ها و روستاهای این شهرستان آغاز شد.

وی بیان کرد: طرح ملی کالا برگ الکترونیک حدود یک ماه پیش در سطح شهر آغاز شده بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران تصریح کرد: این طرح از ابتدای خردادماه در دهستان‌های چهاربیشه، لیشتر، بی‌بی حکیمه، دیل، آرو، امامزاده جعفر و روستاهای کلاغ‌نشین، سربیشه، تلخاب شیرین، پشه‌کان و آب شیرین آغاز و اجرایی شده است.

چهره‌آزاد عنوان کرد: به زودی نیز روستاهای بیشتری در گچساران از این طرح بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفت: در استفاده از کالابرگ افراد می‌توانند یک ماه پیش از موعد پرداخت یارانه نقدی، با اعتباری که در حساب‌های متصل به یارانه ایجاد شده، اقدام به خرید کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران خاطرنشان کرد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات، گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

چهره‌آزاد بیان کرد: فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ شهرستان از جمله دیلی‌مارکت، افق کوروش و رفاه در این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1262968

مهمترین اخبار ایران و جهان: