نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 13:38

باید از ظرفیت‌های فضای مجازی برای جریان‌سازی استفاده شود

کرج- رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز گفت: فضای مجازی یک جریان جهادی و انقلابی است که پایگاه‌ها می توانند از این فضا به نحو شایسته‌ای بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی خانبابایی ظهر چهارشنبه در مراسم ابلاغ برنامه‌های سال ١۴٠٢ حوزه بسیج ادارات و کارمندان حضرت سید الشهدا (ع) شهرداری کرج در مهرشهر و در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های فضای مجازی در جهت تولید محتوا و جریان سازی استفاده شود.

وی افزود: فضای مجازی یک جریان جهادی و انقلابی است که پایگاه‌ها می‌توانند از این فضا به نحو شایسته ای بهره مند شوند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در همه پایگاه‌های بسیج ادارات ضروری است، عنوان کرد: فرماندهان با تشکیل هیأت اندیشه‌ورز می‌توانند موانع و مشکلات را شناسایی و در کنار مدیر یک دستگاه باشند.

وی بیان کرد: پایگاه‌های بسیج در قالب گروه‌های جهادی نسبت به فراهم کردن بسته‌های معیشتی و بازسازی منازل محرومین در سال ۱۴۰۲ با قوت بیشتری قدم بردارند.

خانبابایی متذکر شد: از تلاش‌های فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارمندان حضرت سید الشهدا (ع) شهرداری کرج اعضا شوراء حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیانی که در سال گذشته برنامه‌های سازمان را به طور کامل اجرا کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1202424

مهمترین اخبار ایران و جهان: