نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 14:05

حزب‌الله عراق: باید درس سختی به رژیم صهیونیستی داد

گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه را «جنایت شنیع علیه بشریت» توصیف و تاکید کرد که باید به این رژیم، درس سختی داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به حملات روز گذشته (سه‌شنبه، ۹می) ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیانیه‌ای صادر و در آن حمایت و پشتیبانی خود را از مردم صبور فلسطین و مقاومت دلیرانه آن‌ها مجدداً اعلام کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: پاسخ به جنایت ترور رهبران گردان‌های القدس، باید درسی سخت باشد و رژیم موقت تاوان آن را بدهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون تردید توسل رژیم غاصب به روش ترور، نشان‌دهنده گستردگی ترس و آشوبی است که اشغالگران با تداوم بحران عمیق داخلی‌شان به دنبال فرار از آن هستند.

در این بیانیه جنایت اشغالگران که منجر به کشته شدن شماری از زنان و کودکان به همراه رهبران جنبش جهاد شد، «جنایت شنیع علیه بشریت» توصیف شده است.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در حملات هوایی به نوارغزه بیانیه‌ای صادر و بر پرداخت بهای آن توسط اشغالگران تاکید کرده بود.

در این بیانیه آمده بود: اتاق مشترک، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار می‌داند؛ اشغالگران و رهبران آنان که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای پرداخت بهای آن آماده کنند.

بامداد روز سه‌شنبه، ۹می منابع خبری فلسطینی با گزارش حداقل ۴۰حمله هوایی به سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جنبش جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ است. ساعاتی بعد، به شهادت رسیدن چند فرمانده سرایا القدس، شاخصه نظامی حماس و برخی اعضای خانواده‌های آن‌ها تایید شد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1202668

مهمترین اخبار ایران و جهان: