نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 23:36

وظیفه اصلی روابط عمومی ادارات در دماوند امیدآفرینی باشد

دماوند- فرماندار دماوند گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی ادارات در دماوند امیدآفرینی باشد .

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی در اولین شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دماوند گفت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها بر هیچکس پوشیده نیست چرا که این افراد وظیفه امید آفرینی در جامعه را دارند.

طاهرخانی افزود: ارتباط مدیر با کارکنان دستگاه‌ها، ارتباطات درون سازمانی و بیرون سازمانی نیز از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است و قطعاً موفقیت یک مدیر در گرو موفقیت و تلاش روابط عمومی آن اداره و سازمان است.

فرماندار دماوند با بیان اینکه جنگ امروز دنیا، جنگ نرم و ارتباطات است اظهار داشت: بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب، مبارزه در جنگ نرم جهاد تبیین است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار، یک نگرش، یک دیدگاه و یک فلسفه عالی زندگی است و دارای کاربرد در کلیه شئونات زندگی فردی و اجتماعی است.

طاهرخانی بر تعامل و همکاری روابط عمومی‌ها در برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات آینده تاکید کرد و گفت: باید به نسل جوان اعتماد کرد چرا که تأثیر پذیری جوانان در حوزه‌های مختلف بیشتر است و از این رو سعی داریم که در اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بیشتر از نیروی جوان استفاده کنیم.

فرماندار دماوند در پایان گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات امکان سو استفاده تبلیغاتی را به دست دشمنان نظام ندهند چرا که دشمنان می‌خواهند وانمود کنند که ملت رغبتی به شرکت در انتخابات و مسائل مربوط به نظام ندارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221768

مهمترین اخبار ایران و جهان: