نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 11:06

صحرایی اهل زد و بند نیست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: معدل وی نسبت به معدل وزرای معرفی شده پیش از وی بالاتر است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش باید شجاع، با استعداد و توانمند باشد تا بتواند حقوق دانش‌آموزان و معلمان را در نظر گیرد که صحرایی نمره بالایی نسبت به سایر وزرای کابینه در این مورد دارد. وی از روستا و مدرسه عشایری کار خود را شروع کرده و قومیت، زبان و گرایش برایش تفاوتی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیانیه شب گذشته انجمن اسلامی معلمان که یک تشکل اصلاح طلب است و نسبت‌های ناروایی به وی دادند، برای ما مشخص کرد که یک تشکلی که فاصله با امام (ره) و انقلاب دارد، چگونه در مورد وی اظهارنظر منفی می‌کند. صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.

‌در حال تکمیل

منبع: مهر
شناسه خبر: 1248724

مهمترین اخبار ایران و جهان: