نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 23:17

رزمایش دسته های رزمی به مناسبت سوم خرداد در گلستان برگزار می شود

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان از برگزاری ۳۰ برنامه شاخص ویژه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در استان خبرداد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رزمایش دسته های رزمی از جمله برنامه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای گلستان به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر اظهارکرد: طی چهار عملیات ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس اوضاع جنگ تحمیلی به نفع ما تغییر کرد و موضع ضعفی که در دوران بنی صدر شکل گرفته بود از بین رفت و ما در موضع اقتدار قرار گرفتیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: رزمندگان گلستانی هم در عملیات بیت المقدس حضور چشمگیری داشتند و ۱۱۶ شهید گلستانی همچون سردار شهید طغرایی در آزادسازی خرمشهر نقش ایفا کردند.

ملک شاهکوهی افزود: نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس صدور آرمان های انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت تا پشت دروازه های رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: در مراسم چهل و یکمین سالروز فتح خرمشهر در استان گلستان جهادگران سپاه و بسیج در استان بیش از هزار برنامه با محوریت پایگاه های بسیج برگزار خواهند کرد که ۳۰ برنامه شاخص از جمله مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و رزمایش دسته های رزمی بسیج از جمله این برنامه ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234224

مهمترین اخبار ایران و جهان: