نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 18:58

عاملان درگیری در ساندویچی دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری در ساندویچی در محله دولت آباد با سلاح سرد، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسینعلی ابن علی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری مابین فروشنده واحد صنفی و ۵ نفر از اوباش در آدرس بلوار قدس دولت آباد، بررسی موضوع سریعاً در دستور کار عوامل کلانتری ۱۶۷ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، بیان داشت: با بازبینی دوربین‌های مدار بسته و اشرافیت اطلاعاتی هویت متهمان شناسایی شد.

وی عنوان کرد: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده مخفیگاه متهمان در چند نقطه از محله دولت آباد شناسایی و طی ۵ عملیات جداگانه و منسجم متهمان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان قصد سفارش غذا و عدم پرداخت هزینه آن را با زورگویی و استفاده از سلاح سرد داشتند، عنوان کرد: متأسفانه فروشنده واحد صنفی از چند ناحیه دچار جراحت شدید گردیده و در حال درمان است.

سرهنگ حسینعلی ابن علی در پایان با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار کرد: بارها اعلام کردیم پلیس ری با اقتدار در مقابل برهم زنندگان ایستاده و در صورت وقوع هرگونه ناامنی، پلیس برابر قانون با اشد مجازات برخورد می‌کند.

سارق محتویات خودرو در شهرستان ری دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق محتویات خودرو خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲ شاکی شناسایی و به کلانتری مراجعه نموده اند.

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر سرقت محتویات خودرو در محدوده خاور شهر رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاور شهر در حال گشت‌زنی بودند که در هجدهم اردیبهشت ماه امسال به یک دستگاه خودروی پراید مشکی که راننده آن به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند و مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر می‌کنند که راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری گردید.

سرهنگ ابن علی گفت: تیم عملیات کلانتری در یک تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بازدید از خودرو وی تعدادی ابزار آلات سرقت، ۳ عدد ساب و ۴ عدد پخش خودرو کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل گردید.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد؛ سارق پس از تحمل ۹ سال حبس به جرم سرقت یک سال پیش از زندان آزاد شده و پس از رهایی از زندان اقدام به سرقت کرده است.

ابن علی تصریح کرد: متهم ۴۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه ارتکابی معترف و تا کنون ۱۲ شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند، متهم نیز پس از تشکیل پرونده و تحویل دادسرای خاوران شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200724

مهمترین اخبار ایران و جهان: