نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 02:25

توقف میلان در سن‌سیرو با فرصت‌سوزی پنالتی‌زن‌‌ها!

فرصت‌سوزی‌های عجیب روسونری در بازی خانگی‌اش مقابل بولونیا مانع از پیروزی این تیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای بولونیا بود که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

میلان در حالی برای چهارمین بار در این فصل سری A مساوی کرد و برای هشتمین بار امتیاز از دست داد که بعد از دریافت گل نخست در دقیقه 29 از سوی یاشوا زیرکزی، یک پنالتی به دست آورد که اولیویه ژیرو در دقیقه 42 آن را هدر داد. با این حال روبن لوفتوس چیک در آخرین دقیقه نیمه نخست گل تساوی را برای روسونری زد تا تیمش بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم داور یک بار دیگر به سود میلان پنالتی اعلام کرد و این بار نوبت تئو هرناندس بود که در دقیقه 74 پنالتی هدر دهد. در سناریویی مشابه به پنالتی قبلی، بار دیگر روبن لوفتوس چیک جور هم‌تیمی‌هایش را کشید و در دقیقه 83 دومین گل خود را با یک ضربه سر محکم از روی ارسال الساندرو فلورنزی زد. این گل می‌توانست پیروزی را برای روسونری به ارمغان آورد، اما فلیپو تراچیانو مدافع میلانی‌ها این اجازه را به تیمش نداد و با ارتکاب خطا در محوطه جریمه، باعث اعلام یک ضربه پنالتی به سود بولونیا شد که ریکاردو اورسولینی در دقیقه 2+90 آن را به گل تساوی تیم میهمان تبدیل کرد.

 

با این نتیجه میلان فرصتی ایده‌آل را برای کم کردن فاصله‌اش با یوونتوس صدرنشین از دست داد تا همچنان هفت امتیاز با بانوی پیر اختلاف داشته باشد. این در شرایطی است که اینتر با دو بازی کمتر و 51 امتیاز در رده دوم جدول سری A قرار دارد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم سری A، امروز پنج بازی برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 20:30 لاتزیو میزبان ناپولی است و از ساعت 23:15 اینتر میهمان فیورنتینا خواهد بود.

انتهای پیام/

 
 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1651524

مهمترین اخبار ایران و جهان: