نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 21:58

۱۰۰ میلیارد ریال به مناطق حاشیه‌ای ایلام اختصاص یافت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت عمران و توسعه مناطق حاشیه شهر در نظر گرفته شده است.

هادی کرمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام، شامگاه چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: هدف شورا و شهرداری، عمران و توسعه شهر ایلام است و به همین جهت ما برای این مهم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت عمران و توسعه مناطق حاشیه شهر ایلام در نظر گرفته شده است. دایره خدمات شورا و شهرداری ایلام فقط محدود به مرکز شهر نیست و تمامی نقاط به‌ویژه مناطق کمتربرخوردار باید از خدمات عمرانی و شهری بهره.مند شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام ادامه داد: اعتبارات لازم برای توسعه زیرساختی مناطق پیرامون شهر از جمله جدول‌گذاری، بیس و شن‌ریزی، آسفالت معابر، فضای سبز و خدمات شهری با تلاش کوشش در شورای شهر درنظر گرفته شده است که با اهتمام شهردار در آتیه نزدیک این مهم محقق خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: شعاری که می‌دهیم بدان عمل می‌کنیم اما بخشی از کار معطل موضوع تفکیک و گنجاندن آن در طرح تفصیلی شهر است که اداره راه‌وشهرسازی می‌بایست هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کند که از راه‌وشهرسازی استان می‌خواهم که در این خصوص به جدّ و جهد تلاش کند تا طرح ابلاغ شود.

 وی اظهار داشت: محلات پیچ آشوری، دستگیر، میلادها، قائم، کارخانه نمک و سایر مناطق حاشیه‌شهر از جمله مناطقی است که در اعتبار آتی مصوّب، در ردیف توسعه و عمران هستند.

 کرمی بیان داشت: پروژه‌های بهسازی و توسعه معابر هم اکنون در شهر ایلام در حال اجراست که جدول‌گذاری، سنگ‌فرش معابر، ترمیم و آسفالت خیابان‌ها در زمره آن‌هاست.

وی در بخش دوم صحبت‌هایش بار دیگر از مردم خواست تا فرصت پیش آمده در طرح پرداخت عوارض و اخذ امتیاز خوش حسابی را از دست ندهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام در پایان گفت: ۲۵ درصد امتیاز خوش حسابی فرصتی مناسب در آستانه دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی است که با تلاش اعضای شورای اسلامی برای شهروندان خوش حساب فراهم شده است تا با پرداخت به موقع عوارض ساختمانی مشمول تخفیف ۲۵ درصدی شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641468

مهمترین اخبار ایران و جهان: