نیوز سیتی!
10 فروردین 1403 - 16:48

تعریض پل دهرود، اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مشهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پس از بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید میرزایی، شاهد پایان عملیات اجرایی تعریض پل دهرود هستیم که اولین اتفاق خوب عمرانی سال ۱۴۰۳ است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه شاخص‌ترین رویکرد شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، توجه ویژه به حاشیه شهر بوده، اظهارداشت: تجلی این نگاه را در سیاست‌گذاری‌ها و بودجه سنواتی شهرداری، طی چندسال اخیر شاهد هستید.

وی افزود: سال 1403 و 1404، سال به ثمر نشستن سیاست‌های شورای شهر است؛ در این دو سال، شهروندان عزیز مشهدی باید برونداد عملکرد مدیریت شهری را به طور ملموس، مشاهده کنند.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: برهمین اساس، اولین اتفاق مبارک امسال، پایان عملیات اجرایی و عمرانی تعریض پل دهرود خواهد بود؛ پروژه‌ای که با پیگیری‌های مجدانه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک و تلاش شبانه‌روزی همکاران‌مان در شهرداری مشهد طی رروزهای آتی بهره‌برداری می‌شود.

سخنگوی شورای شهر مشهد با بیان اینکه تعریض پل دهرود، پروژه‌ای است که به صورت کامل در این دوره از مدیریت شهری اجرایی شده، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، یکی از گره‌های ترافیکی شهر مشهد که سبقه‌ای چندده ساله داشته، حل و فصل می‌شود و تسهیل تردد شهروندان در محور جاده سیمان و بلوار رسالت را به ارمغان می‌آورد.

حاجی‌بگلو با اشاره به تاخیر پیش آمده در اجرا و بهره‌برداری از پل دهرود، گفت: در فاز اجرا، معارضات مختلفی پیش آمده بود که با درایت بدنه مهندسی و متخصص شهرداری حل و فصل شد؛ این معارضات موجب تاخیر در اجرای پروژه شده بود که در عین حال از این بابت، شرمنده مردم شریف مشهد هستیم.

وی افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه و همچنین بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی که در آخرین روزهای سال گذشته شاهد بودیم، تسهیل ترافیکی در دو نقطه پرتردد شهر را داشته باشیم.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692524

مهمترین اخبار ایران و جهان: