نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 21:09

سرمربی فولاد هرمزگان: داوری در نتیجه تاثیرگذار بود

سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان گفت: لیاقت برد را داشتیم ولی بسکتبال همین است، از بازیکنان تیم راضی هستم، در کوارتر اول خوب نبودیم ولی ۳ کوارتر بعدی را فوق‌العاده بازی کردیم، روند تیم ما در ۵ بازی گذشته بسیار خوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا هنگام‌پور، سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: همیشه بازی کردن در اصفهان و مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن لذت‌بخش است، تماشاگران بازی خوبی را تماشا کردند، از نظر فنی نیز بازی پایاپایی  بود.

وی افزود: وقتی شرایط بازی به نحوی پیش می‌رود که ثانیه‌های پایانی نتیجه بازی را مشخص می‌کند، تجربه عامل تاثیرگذاری است و فکر می‌کنم تجربه بازیکنان ذوب‌آهن به ما چربید، یکی دو توپ ما در ثانیه آخر وارد سبد نشد و نتیجه بازی تغییر کرد.

هنگام‌پور تصریح کرد: از لحاظ دفاعی و عملکرد ریباندی در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری داشتیم، لیاقت برد را داشتیم ولی بسکتبال همین است، از بازیکنان تیم راضی هستم، در کوارتر اول خوب نبودیم ولی ۳ کوارتر بعدی را فوق‌العاده بازی کردیم، روند تیم ما در ۵ بازی گذشته بسیار خوب بود، این روند باعث می‌شود ما در آینده نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان گفت: با توجه به آمار بازی در نیمه اول، متوجه شدیم در ریباند ضعف داشتیم، ۵۰ درصد اقدام‌های ذوب‌آهن تبدیل به گل می‌شد، برنامه‌ریزی ما به شکلی بود که سرعت را بیشتر کنیم، بازیکنان جوانی داشتیم و توانستیم از این فاکتور استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: داوری در مجموع اشتباهات زیادی به ضرر دو تیم داشت، در دقیقه پایانی اشتباهات به ضرر ما بود و بازیکن خارجی ذوب‌آهن ارنج خود را باز کرد، همان برای ذوب‌آهن تبدیل به امتیاز شد اما فکر نمی‌کنم این اشتباه عمدی باشد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646268

مهمترین اخبار ایران و جهان: