نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 13:11

اجرای ۴۳۶ برنامه توسط سپاه لرستان در هفته مقاومت

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: از روز بصیرت تا هفته مقاومت با شعار محوری «شهید القدس»، ۴۳۶ عنوان برنامه داریم که در ۳ سطح برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد محمودوند صبح امروز در حاشیه مراسم گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز بصیرت تا هفته مقاومت با شعار محوری شهید القدس، ۴۳۶ عنوان برنامه داریم که در ۳ سطح برگزار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۱ برنامه‌ محوری در مرکز استان اجرایی می‌شود که از این تعداد ۲۱ برنامه با حضور هیات رئیسه سپاه لرستان برگزار می‌گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اعزام بیش از ۳۰۰ لرستانی در قالب راهیان مکتب شهید سلیمانی به استان کرمان، افزود: گردهمایی بزرگ پسران حاج قاسم دختران حاج قاس از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت است.

محمودوند، برگزاری مراسم میلاد حضرت زهرا(س)، نشست جهاد تبیین با موضوع مکتب شهید سلیمانی و حمایت از مردم غزه در دانشگاه لرستان، برگزاری مراسم چهارمین سالگرد درگذشت حاج قاسم، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهید سلیمانی و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته مقاومت است.

وی از افتتاح چندین پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی استان در این هفته خبر داد و گفت: عملیات خط انتقال آب در چندین روستا نیز در هفته مقاومت انجام خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: در راستای جهاد خدمات رسانی، یک بیمارستان صحرایی تخصصی را با اعزام تیم‌های پزشکی در مناطق محروم چگنی برپا خواهد شد.

محمودوند، آزادی زندانیان خانم معسر، توزیع جهیزیه به محرومان و توزیع غذای گرم به نیازمندان، راه‌اندازی پویش نسل سلیمانی، صعود به قلل و پیاده‌روی را از جمله دیگر برنامه‌های هفته مقاومت است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625324

مهمترین اخبار ایران و جهان: