نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 17:03

غیبت، سلاح اقلیت شورا برای دفاع از شهردار؛ بازی با آبرو و منافع مردم اهواز

چهارمین جلسه متوالی شورای شهر اهواز به علت غیبت پنج عضو شورا به حد نصاب نرسید و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،چهارمین جلسه  متوالی شورای شهر اهواز به علت غیبت پنج عضو شورا به حد نصاب نرسید و به زمان دیگری موکول شد.

سیاوش محمودی، زارع زاده، دغاغله، ملایی زمانی و هاشم پور به عنوان حامیان شهردار مثل سه جلسه گذشته  در صحن شورا حاضر نشدند تا جلسه را از حد نصاب بندازند و مسئله احراز شرایط شهردار بررسی نشود و امکان رای گیری نباشد.

شهردار اهواز در واکنش به طرح برکناری شهردار در شورای شهر به رسانه‌ها گفته است: همه اعضای شورای اسلامی شهر دغدغه خدمت به مردم را دارد و با تفاوت سلیقه به دنبال کاهش مشکلات شهر هستند اما عوامل ثانویه و بیرونی شهرداری که ریشه در خارج از کشور و دشمنان دارند باعث تلاش برای ایجاد تفرقه شده است.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در هفته پیشین، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

به گفته سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورا، جلسه برکناری شهردار اهواز هر روز برگزار خواهد شد تا تکلیف این موضوع مشخص شود. در سوی مقابل نیز حامیان شهردار که در اقلیت قرار دارند اعتقادی به برگزاری این نشست نداشته و حاضر به آمدن در جلسه نیستند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625668

مهمترین اخبار ایران و جهان: