نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 23:15

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کند

امام جمعه جیرفت گفت: همان‌طور که مردم در نهم دی‌ماه حضوری پررنگ داشته‌اند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با حضور پررنگ خود، مهر تاییدی بر شرکت گسترده در انتخابات خواهند زد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام میثم تارم عصر امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با متولیان فرهنگی شهرستان ضمن تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اظهار کرد: هدف دشمنان این است که حضور مردم را کمرنگ و به جامعه یاس و ناامیدی القاء کنند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص انتخابات و اهمیت آن گفت: دموکراسی واقعی در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و نمونه بارز آن انتخاب غیر مستقیم رهبری توسط مردم است.

 وی گفت: در کوچکترین تصمیم‌گیری‌های کشور مردم سهیم هستند و این که القاء می‌کنند مردم از نظام و انقلاب دلسرد شده‌اند هیچگونه سندیتی ندارد و در همه‌ی شرایط مردم با حضورشان دلبستگی خود را ثابت کرده‌اند.

 تارم با اشاره به دهه مبارک فجر و افتتاح پروژه‌ها گفت: همان‌طور که مردم در نهم دی‌ماه حضوری پررنگ داشته‌اند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با حضور پررنگ خود، مهر تاییدی بر شرکت گسترده در انتخابات خواهند زد.

 احمد بلند نظر فرماندار جیرفت نیز انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: جمهوری اسلامی تنها کشوری‌ست که قانون اساسی را به رای گذاشت و مردم را در تعیین قانون نیز سهیم کرد.

 وی حضور حداکثری پای صندوق‌های رای را نشانه اقتدار ملی دانست و بیان کرد: رسانه‌ها برای ایجاد شورونشاط انتخاباتی باید دستاوردهای نظام را تبیین کنند و ضمن تشویق مردم برای حضور در انتخابات سعی کنند که از کاندیداها در رسانه خود طرفداری نکنند.

بلندنظر گفت: ما سلامت انتخابات را تضمین می‌کنیم و از این بابت هیچگونه نگرانی نباید وجود داشته باشد.

پایان پیام/۸۰۰۶۷/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663368

مهمترین اخبار ایران و جهان: