نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 19:54

«قزوین» جزو استان های برتر کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: «قزوین» در زمینه پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن و کیفیت واحدهای احداث شده، جزو استان‌های برتر کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد شعبانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که ظهر امروز در شهر جدید مهرگان برگزار شد، اظهار کرد: در چارچوب قانون جوانی جمعیت، بیش از ۵۰ پروژه در استان قزوین تعریف شده و می‌توان گفت قزوین یکی از استان‌های پیشرو در این طرح است.

وی افزود: گزارش‌های فعالیت های انجام شده در این زمینه به اطلاع مدیران استانداری رسیده و تلاش می‌کنیم خدمات بهتر و تاثیرگذارتری را جهت حمایت از این طرح داشته باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان قزوین را دارای کیفیت و پیشرفت مناسبی عنوان کرد و گفت: قزوین در این زمینه هم جزو استان‌های برتر کشور است و این مسئله نشان از مدیریت مناسب در این زمینه دارد. مجموعه مهندسین و پیمانکاران در این زمینه موفق عمل کرده‌اند و امروز می‌توانیم با مقایسه کیفیت واحدهای ساخته شده در قزوین و سایر استان‌ها این مسئله را اثبات کنیم.

شعبانیان بیان کرد: سال گذشته در شروع پروژه نهضت ملی مسکن با توجه به اینکه هنوز مجوز ساختمان‌ها گرفته نشده بود تیم‌های نظارتی توسط سازمان نظام مهندسی در محل پروژه ها مستقر شدند و در راستای حمایت از مردم هزینه آزمایشگاه‌های بتن تا حد قابل توجهی کاهش یافت تا بتوانیم میزان هزینه تمام شده را کنترل کنیم.

وی عنوان کرد: برای اولین بار نرم‌افزار نهضت ملی مسکن توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین طراحی شد و با توجه به تجربه مسکن مهر، گزارش کلیه ناظرین در این نرم‌افزار بارگذاری می‌شود و حضور مستمر ناظرین در این پروژه‌ها مشهود است.

وی در پایان عنوان کرد: این نرم افزار امکان مدیریت پیشرفت پروژه به صورت درصدی را به ما داده و کیفیت بازدیدها با افزایش همراه بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656224

مهمترین اخبار ایران و جهان: