نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 14:13

پایان کار سارق حرفه‌ای در «مهران»

جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: سارقی در شهرستان مهران که اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کرد، دستگیر و به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام، ظهر پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با تلاش و اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان مهران، سارقی که اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کرد، دستگیر و به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کرد. 

وی افزود: در پی مطالبات به حق مردم در خصوص سرقت کابل‌های برق در سطح شهرستان با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران انتظامی پس تحقیقات میدانی و تلاش شبانه‌روزی و بررسی زمان سرقت‌ها با هدایت میدانی فرمانده انتظامی شهرستان رد پای یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی کردند.

نجفی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهران پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و از مخفیگاه آن ۱۰۰ متر کابل برق  و مقادیری دیگر اموال مسرقه را کشف کردند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲۱ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد، گفت: متهم  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: شهروندان هشدارهای راهبردی پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار داده و هر گونه مورد مشکوکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641924

مهمترین اخبار ایران و جهان: