نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 10:17

۱۱۸ متهم و محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

به گفته رئیس پلیس آگاهی گیلان، در عملیات‌های جداگانه که طی ۲ مرحله در قالب طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری انجام شد، ۱۱۸ نفر در سطح استان گیلان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی با اشاره به اجرای ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در آذر ماه سال جاری در گیلان اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۱۸ نفر در سطح استان گیلان دستگیر شدند. 

وی با بیان اینکه پلیس با متخلفان به شدت برخورد می‌کند تا امنیت در جامعه پایدار باشد، گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. 

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، پیشگیری و مقابله با جرایم را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسؤولیت‌پذیری مردم دانست و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسؤولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرائم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان نا امن کرد. 

به گفته حدادی، اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسؤولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621468

مهمترین اخبار ایران و جهان: