نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 01:22

بهره برداری از 37 پروژه عمرانی وخدماتی در شهرستان بردسکن

فرماندار بردسکن گفت: بهره برداری از 37 پروژه عمرانی وخدماتی با صرف هزینه ای بالغ بر 830 میلیارد تومان درشهرستان بردسکن افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده، امروز در ساختمان فرمانداری و در گفت وگو با اصحاب رسانه در این شهرستان اظهار کرد: مبلغ هزینه شده پروژه ها نسبت به سال قبل افزایش دارد درهمین راستا طرح های قابل افتتاح از لحاظ کمی وکیفی بیشتر زیرساختی وتولیدی است که اشتغال زیادی را جذب نموده است .

فرماندار بردسکن افزود: تعداد 16 پروژه از تعداد کل پروژه ها با اعتبار 715 میلیارد تومان در نقاط روستایی است که 86 درصد پروژه ها را شامل می شود.

دهقان زاده با اعلام اینکه 21 پروژه با 115 میلیارد تومان در نقاط شهرس است اظهار داشت: در مجموع بیش از 75 هزار نفر جمعیت شهرستان از خدمات این طرح ها برخوردار می شوند.

وی بهره برداری از کارخانه فراوری کنسانتره مس یک شرکت معدنی در شهرستان را با صرف هزینه ای بیش از 700 میلیارد تومان که بدون اعتبار دولتی اجرا شده است ذکر کرد وگفت: بهره برداری از حفر چاه شماره 6 در شهر بردسکن واصلاح وتقویت 40 کیلومتر شبکه فرسوده سیمی با استفاده از کابل های خود نگهدار توسط شرکت برق با صرف هزینه 12 میلیارد تومان ونیز افتتاح دو مدرسه در بردسکن وانابد با 12 میلیارد تومان واحداث شبکه ونصب 15 دستگاه ترانسفور ماتور جهت رفع ولتاژ با 5 میلیارد تومان را از جمله طرح های قابل افتتاح توسط ادارات در این شهرستان نام برد.

 فرماندار بردسکن در این نشست به اقدام مهم شهرداری بردسکن در کنار طرح ها وپروژه های بزرگی را که در شهر در دست انجام دارد به کلنگ زنی اجرای طرح میدان حسینی بردسکن با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اشاره کرد وافزود: از آنجا که شهر بردسکن فاقد مکانی برای برگزاری تجمعات در مناسبت های مختلف بود، شورای اسلامی وشهرداری با اجرای این طرح که جزء میادین قدیمی و تاریخی ومرکزیت در شهرستان دارد، این طرح را از دهه فجر امسال آغاز می کند که ساخت این مجموعه به سبک بنای تاریخی اسلامی ساخته خواهد شد. 

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657524

مهمترین اخبار ایران و جهان: