نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 17:04

بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تاجیکستان

همزمان با آغاز دهه فجر و ایام چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سفیر کشورمان در تاجیکستان با حضور در مدرسه سفارت، طی مراسمی زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، همزمان با آغاز دهه فجر و ایام چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، «علیرضا حقیقیان» سفیر کشورمان در تاجیکستان با حضور در مدرسه سفارت، طی مراسمی زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

حقیقیان در این مراسم طی سخنانی، ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر،  یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)و شهدا گرانقدر جمهوری اسلامی ایران به ویژه سردار قاسم سلیمانی را گرامی داشت و در ادامه  نقش دانش‌آموزان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و خنثی نمودن توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی از جمله جنگ تحمیلی را برجسته توصیف کرد.

حقیقیان با اشاره  به جنایات جاری رژیم صهیونیستی در غزه، بر لزوم توجه دانش آموزان به اهداف شهدای عزیز و حراست از دستاوردهای عظیم کشور  و تلاش در تداوم مسیر عزتمند جمهوری اسلامی به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تاکید کرد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد و با خواندن مقاله و سرود توسط تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه ادامه یافت.  

همچنین در پایان جوایزی  به دانش آموزان برتر اهدا شد.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658024

مهمترین اخبار ایران و جهان: