نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 00:39

انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان را به نفع خود تغییر داد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در انزوای استکبار در منطقه گفت: انقلاب اسلامی نظم سلطه جهانی را بر هم ریخته و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان موازنه قدرت را به نفع خود تغییر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان امشب در یادواره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و تجمع بزرگ راهیان قدس در مصلی رشت، گیلانیان را تاثیرگذارترین اقشار جامعه در عرصه‌های مختلف دانست و اظهار کرد: گیلانی‌ها در برهه‌های مختلف برای احیای اسلام، شکل گیری، دوام و قوام انقلاب اسلامی خوش درخشیدند. 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا، مدافعان حرم و راهیان قدس، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروزه سطح تقابل انقلاب اسلامی با نظام سلطه شکل جدیدی به خود گرفت ولی ملت ایران همواره پیروز است. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در انزوای استکبار در منطقه افزود: انقلاب اسلامی نظم سلطه جهانی را بر هم ریخته و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان موازنه قدرت را به نفع خود تغییر دادند. 

دامغانی با بیان اینکه گیلانی‌ها پرچمدار واقعی دفاع از انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس مردم گیلان هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و این امر نشان دهنده ولایتمداری مردم این خطه از کشور است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659668

مهمترین اخبار ایران و جهان: