نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 09:29

45 پروژه عمرانی در شهرضا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرضا گفت: بیش از ۴۵ پروژه عمرانی، صنعتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۹۰۶ میلیارد تومان در ایام مبارک دهه فجر در شهرضا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: باتوجه به اینکه امسال دو انتخابات مهم در پیش رو داریم پیوست همه برنامه‌ها ایجاد شور و نشاط برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب در سطح مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج در دهه فجر افزود: باتوجه به تقارن ایام دهه فجر با اعیاد ماه مبارک رجب و مبعث پیامبر اکرم(ص) برنامه جشن انقلاب و مبعث به صورت مشترک در شهر و کلیه روستاها برگزار خواهد شد.

جعفری تصریح کرد: مراسم مهمانی لاله‌ها و عطرافشانی گلزار شهدا همزمان با سراسر کشور عصر روز پنجشنبه نوزدهم بهمن ساعت ۱۵ در گلزار شهدای امامزاده شاهرضا(ع) و گلزار شهدای روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار شهرضا گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه خانم ها و آقایان در سطوح مختلف، مسابقات کتابخوانی بویژه از کتاب صعود چهل ساله، پیاده روی خانوادگی در روز مبعث، کوهگشت، برگزاری جشن و کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها، اجرای تئاتر خیابانی، شب شعر و موسیقی جوان، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌هایی است که در طول این دهه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح چندین طرح عمرانی و پروژهای خودکفایی، اعزام گروه‌های جهادی به برخی از روستاها در طول دهه فجر در شهرضا شاهد خواهیم بود.

جعفری افزود: در شب ۲۲ بهمن همزمان با طنین انداز شدن ندای الله اکبر مراسم نورافشانی در نقاط مختلف شهر اجرا و جشن خیابانی هم در میدان شهید باهنر برگزار می‌شود که قرار است این برنامه به صورت مستقیم از سیمای مرکز اصفهان پخش شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان جشن ملی انقلاب خاطرنشان کرد: در شهرضا و شهر منظریه و روستاهای کهرویه، اسفرجان، هونجان و امین آباد راهپیمایی برگزار می‌شود که مراسم شهرضا رأس ساعت ۱۰ صبح از میدان تاسوعا به سمت میدان حر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی، صنعتی و خدماتی در دهه فجر در شهرضا عنوان کرد: بیش از ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰۶ میلیارد تومان در ایام مبارک دهه فجر در شهرضا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۴۲ پروژه افتتاح و ۳ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660968

مهمترین اخبار ایران و جهان: