نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 20:26

حمایت دستگاه قضائی از شرکت‌های دانش‌بنیان مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران، بر حمایت موثر دستگاه قضائی استان از شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران و شاغلان مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان استان، اظهار کرد: نسبت به موارد و موضوعاتی که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در آن راستا مورد حمایت و کمک دستگاه قضائی استان قرار گیرند، احساس تکلیف و مسوولیت می‌کنیم.

وی افزود: دراسرع وقت،کل مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان و در اولویت این مشکلات، مواردی که سبقه حقوقی و قضائی دارند، شناسایی و در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: در مرحله بعد نیز مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان استان با دستگاه‌های دیگر از جمله سیستم بانکی، احصا شده و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

اکبری از تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با هدف بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: اداره کل بازرسی استان با تهیه گزارشی از علل و موانع عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز و همچنین وظایفی که قرار بوده سازمان‌ها و دستگاه‌ها در قبال شرکت‌های دانش‌بنیان به آن عمل کنند، با آمادگی و آگاهی کامل همراه با پیشنهادات قابل اجرا در جلسه حضور یابند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات موجود در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان باید عملیاتی و اجرایی شود، تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان باید با رفع موانع موجود، کاهش چالش‌ها و مشکلات موجود را حس کرده و با شوق و علاقه‌مندی بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند تا به اهداف تعیین شده دست یابند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و قطعاً دستگاه قضایی استان حمایت موثر و تاثیرگذار از این شرکت‌ها خواهد داشت.

اکبری از شرکت‌های دانش بنیان آیکاویژن، پیشگام صنعت آرشید، پیشرو گستر ارتباطی کاسپین و سلامت آزمای بارمان ایرانیان بازدید کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659524

مهمترین اخبار ایران و جهان: