نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 15:29

افزایش ۲۹ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سازمان جهاد کشاورزی بوشهر

مدیر امور برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: اعتبارات استانی طرح‌های تملک دارائی سرمایه‌ای سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال به تصویب رسید که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

علی راستیان مدیر امور برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: اعتبارات استانی طرح‌های تملک دارائی سرمایه‌ای سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۷۱۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.  

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر و حضور فعال در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و همکاری فرمانداران این میزان اعتبار در مقایسه با اعتبارات استانی سال گذشته، ۲۹درصد افزایش داشته است.

راستیان بیان کرد: اعتبارات مذکور در قالب ۱۶ طرح به تصویب رسیده است و همه موافقتنامه‌های مربوطه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مبادله شده که بیشترین اعتبار مصوب مربوط به طرح‌های آب و خاک بوده که تاثیر به‌سزایی در بهینه‌سازی مصرف آب در استان خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که با تخصیص این اعتبارات به سازمان شاهد اجرای به‌موقع طرح‌ها و پروژه‌های مصوب  در کنار شکوفایی بخش کشاورزی باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609424

مهمترین اخبار ایران و جهان: