نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 09:51

خسارت ۲۸۶ میلیارد تومانی سیلاب به محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: سیلاب ۲۸۶ میلیارد تومان به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی امسال خسارت زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راهداری خراسان‌شمالی، محمدمشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهارکرد: سیلاب ۲۸۶ میلیارد تومان به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی امسال خسارت زد.

وی گفت: آخرین سیلاب‌ها در حوزه مانه‌وسملقان حدود ۶۲ میلیارد تومان و در محور چمن بید به جنگل گلستان ۴۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: با توجه به این که محور چمن بید به جنگل گلستان جزو ۱۰ کریدور مهم کشور و ارتباط بین دو قطب زیارتی و سیاحتی است، بازسازی این محور با تلاش و همت راهداران طی ۱۴ روز کاری به اتمام رسید و زیر بار ترافیک رفت.

مشتری همچنین بیان داشت: در ۸ ماه امسال، ۱۸۹ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان به ارزش ۱۱۱۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش، ۵۲.۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی به ارزش ۲۰۹۸ میلیارد ریال بهسازی و ۹۹.۲۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۱۳۶۴ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

وی با اشاره به ارتقای ۴ درصدی استان در برخورداری از راه آسفالته روستایی ادامه داد: طی این مدت ۶ نقطه حادثه خیز، ایمن‌سازی شده و تا پایان سال ۱۳ نقطه پرحادثه دیگر نیز برطرف خواهد شد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608968

مهمترین اخبار ایران و جهان: