نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 13:35

ساختمان سازمان فرهنگی شهرداری فردیس به بهره برداری رسید

رئیس شورای شهر فردیس گفت: ساختمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس با زیربنای ۱۵۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در ۴ طبقه اجرا شده و امروز آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، سید حمید یعقوبی، رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در مراسم افتتاح ساختمان فرهنگی‌ اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس که امروز  در حال برگزاریست، با بیان اینکه از این به بعد  هرماه یک پروژه در شهر فردیس افتتاح می‌‌شود، اظهار کرد: اقدامات خوبی  در حوزه عمرانی انجام شده که نمونه آن ساختمان اداری سازمان فرهنگی شهرداری است. امیدواریم بتوانیم عقب‌افتادگی‌های گذشته به ویژه از زمان انتزاع تاکنون را جبران کنیم.

وی افزود:  تا پیش از این سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس  در فرهنگسرای گلستان بود که با افتتاح این ساختمان، فرهنگسرا آزاد و برای فعالیت بهتر در حوزه فرهنگی آماده می‌شود. 

یعقوبی در خصوص این پروژه عمرانی، بیان کرد: این ساختمان با زیربنای ۱۵۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در ۴ طبقه اجرا شده است. در این ساختمان ۱۲ اتاق برای سازمان فرهنگی است و ۶ اتاق در اختیار سازمان میادین شهرداری فردیس خواهد بود. 

وی ضمن تقدیر از همکاری اعضای شورا در تصویب بودجه شهرداری فردیس، گفت: اخیرا  از سوی شهردار فردیس لایحه  ۵۹ طرح عمرانی دیگر را به شورای اسلامی شهر ارائه و مصوب شد. 

رئیس شورای شهر فردیس به همکاری مثبت بین شورا و شهرداری فردیس اشاره کرد  و افزود: امیدواریم ثمره همدلی بین شورا و شهرداری به شهروندان برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548768

مهمترین اخبار ایران و جهان: