نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 16:03

آیت‌الله سبحانی: در مراسم‌های دینی از سخنرانان انقلابی استفاده شود

یکی از مراجع تقلید با اشاره به حضور خیل عظیم زائران در مسجد مقدس جمکران، گفت: در مراسم‌های دینی باید از سخنرانانی که در مردم روحیه معنوی و انقلابی ایجاد می‌کنند استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران ظهر امروز با حضور در بیت آیت‌الله جعفر سبحانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله سبحانی در این دیدار ضمن ابزار خرسندی از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران، ابراز کرد: در سال‌های گذشته فعالیت‌های خوبی توسط تولیت‌های پیشین برای توسعه مسجد مقدس جمکران انجام شده است.

وی با اشاره به حضور خیل زائران در این مکان مقدس اظهار کرد: در مراسم‌های دینی باید از سخنرانانی که در مردم روحیه معنوی و انقلابی ایجاد می‌کنند استفاده کنید.

مرجع عالیقدر جهان تشیع افزود: با عنایت به حضور زائران از کشورهای مختلف جهان در این مسجد مقدس، ظرفیت خوبی وجود دارد تا منشورات مختلف با موضوع معرفی قم، جمکران و مهدویت به زبان‌های مختلف منتشر و بین زائران توزیع شود.

آیت‌الله سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران محلی برای توجه به حضرت ولی عصر(عج) هست و در گذشته نیز علما به این مکان مقدس توجه داشتند و به آنجا مشرف می‌شدند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد در این دیدار با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران امروز آوازه جهانی دارد و از کشورهای مختلف جهان به این مسجد مقدس مشرف می شوند، اظهار کرد: مهمترین موضوع فعالیت در مسجد مقدس جمکران که مقام معظم رهبری هم برآن تاکید دارند، مسائل فرهنگی و بین المللی است.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547824

مهمترین اخبار ایران و جهان: