نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 15:07

سیستان وبلوچستان می‌تواند به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل شود

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت گفت: سیستان وبلوچستان دارای مردمانی کم‌ توقع و مسیولیت پذیر است و می‌توانیم این استان را به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید احمد عبودتیان در اولین اجلاسیه مردمی سازی دولت در سیستان وبلوچستان که در تالار زاهدان برگزار شد اظهار داشت: مردمی سازی یک‌ ضرورت غیر قابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق این مهم با قوت پای کار آمده است.

وی افزود: فهم، خواست و مطالبه مردم برای زمامداران جمهوری اسلامی مهم است و ایمان داریم که نظام اداره کشور باید گره خورده با خواست و اراده مردم باشد و مردم در همه امور پای باشند‌.

وی افزود: مشارکت مردم در امور تصمیم گیری و تصمیم سازی، اجرا و نظارت مطالبه مهم رهبر انقلاب و اراده جدی دولت است که مردم باید در همه این مولفه های نقش آفرین باشند.

به گفته دستیار رئیس جمهور؛ مشکلات سیستان وبلوچستان باید احصا، طبقه بندی و‌مشخص شود و برای حل و رفع آنها نیز باید از ظرفیت مردم بهره برد و حلقه های میانی خودجوش جهادی پای کار بیایند و دولت نیز حمایت های لازم را آنها انجام دهد.

وی تاکید کرد: باید همه مدیران در تمامی سطوح به مدیریت مردم پایه مومن و آگاه و متعهد باشند و با آسان سازی و فراگیر سازی امور، زمینه حضور و ورود جدی نهادهای مردمی را فراهم کنند تا شاهد موفقیت های چشمگیر تری باشیم.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577624

مهمترین اخبار ایران و جهان: