نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 14:49

دفتر تحکیم وحدت: اقدام گستاخانه رژیم صهیونسیتی پاسخی درخور از نیروهای مسلح کشور می‌طلبد

دفترتحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت شهید موسوی تاکید کرد: انتظار می رود این اقدام گستاخانه رژیم صهیونسیتی پاسخی درخور از سمت نیروهای مسلح کشور دریافت نموده تا شاهد تکرار ارتکاب چنین اتفاق تلخی نباشیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دفترتحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت شهید موسوی تاکید کرد: انتظار می رود این اقدام گستاخانه رژیم صهیونسیتی پاسخی درخور از سمت نیروهای مسلح کشور دریافت نموده تا شاهد  تکرار ارتکاب چنین اتفاق تلخی نباشیم.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ 

«آنان بخاطر آنچه خداوند از فضلش به آنها داده، شادمانند و به کسانى که به دنبال ایشانند، ولى هنوز به آنها ملحق نشده‌اند، مژده مى‌دهند که نه ترسى بر آنها است و نه غمى خواهند داشت.»

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بَرِ دوست...

متاسفانه دیروز، سردار سید رضی موسوی؛ از باسابقه ترین فرماندهان ایران در سوریه توسط رژیم تروریستی صهیونیستی به شهادت رسید.

در حالیکه در ایام سالروز شهادت سردار دلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و داغ از دست دادن ایشان برای ما هنوز سرد نشده، خبر شهادت سرداری دیگر در جبهه مقاومت، آتش دوباره ای را بر دل و جان ملت عزیز ایران شعله ور کرد. گویی دی ماه عجین شده است با رفتن مردان میدان، مردانی از جنس شجاعت و استقامت.

سردار سید رضی، از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود. حیات طیبه سردار سید رضی سرشار از خدمات شایانی به جبهه انقلاب در کشور و منطقه بوده است، این خدمات نشان دهنده زنده بودن نهضت بزرگ امام خمینی (ره) برای مقابله با استکبار و دشمنان می‌باشد.

ایشان پس از سال ها تلاش در راه دفاع حریم اهل بیت (ع) و مبارزه با پلیدترین دشمنان خدا، در ایام سالروز شهادت یار قدیمی خود، به توفیق شهادت نائل شدند؛ هدیه ای که از سلسله‌ٔ اولیای الهی به عزیز دردانه‌های خدا به ارث می‌رسد.

دفتر تحکیم وحدت شهادت سردار سید رضی موسوی را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را مسئلت می‌نماید.

همچنین انتظار می رود این اقدام گستاخانه رژیم صهیونسیتی پاسخی درخور از سمت نیروهای مسلح کشور دریافت نموده تا شاهد  تکرار ارتکاب چنین اتفاق تلخی نباشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616668

مهمترین اخبار ایران و جهان: