نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 23:31

شب رویایی ملوانان انزلی در نقش جهان

سرمربی ملوان با اشاره به این پیروزی مقابل سپاهان گفت: چیزی باارزش‌تر از این نیست که امشب در انزلی جشن برپاست، قبل از بازی این را به بازیکنان گفتم و خوشحال هستم که انزلی شبی رویایی را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم از هواداران ملوان تشکر می‌کنم زیرا راه زیادی را تا اصفهان آمده‌اند، قطعاً حضورشان تأثیرگذار بود. 

وی با اشاره به این پیروزی مقابل سپاهان گفت: چیزی باارزش‌تر از این نیست که امشب در انزلی جشن برپاست، قبل از بازی این را به بازیکنان گفتم و خوشحال هستم که انزلی شبی رویایی را خواهد داشت مثل خیلی از شب‌ها که تیم بازی را می‌برد و هواداران برای جشن به خیابان‌های انزلی می‌آیند. 

 سرمربی ملوان با اشاره به نتیجه این دیدار بیان کرد: به حقمان رسیدیم، اگر برنده این دیدار نمی‌شدیم ناراحت می‌شدیم، اگر تماشاگران سپاهان از خوشحالی ما ناراحت شدند، ما را ببخشند.

تارتار با بیان اینکه بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست، افزود: باخت‌های سپاهان را به یاد ندارم، تیم بسیار قدرتمندی است اما در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنان خودمان تبریک می‌گویم. روز خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم. 

وی با اشاره به کیفیت بازیکنان تیمش تصریح کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم، من یک‌بار دیگر از آقای قلعه‌نویی درخواست می‌کنم که تلاش بازیکنان ما را ببیند، ملوان این شایستگی را دارد که در تیم ملی نماینده داشته باشد، هم تیم ملی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، هم بازیکنان به حقشان برسند.

سرمربی ملوان با بیان اینکه این یک‌دلی که ما در تیممان داریم برگ برنده ما است و از همه مهم‌تر، هوادارانی هستند که به انرژی و انگیزه می‌دهند، گفت: آن‌ها عاشق تیمشان و بهترین هستند، که همین موضوع، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده، به طوری که شبانه‌روز برای موفقیت این باشگاه تلاش می‌کنیم. 

تارتار در خصوص از دست دادن موقعیت‌های گلزنی توسط بازیکنان ملوان هم بیان کرد: این موضوع به باور بازیکنانم برمی‌گردد، ما باید خودمان را باور کنیم، قبل از بازی هم این نکته را به بازیکنانم گوشزد کردم، وقتی می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ با کیفیت و با برنامه بازی کنیم و نباید سطح توقعات از ما بالا برود، اما می‌توانیم با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم. 

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران که در مورد بازش باران پرسیده بود، گفت: وقتی باران بارید خوشحال شدم، ما با این شرایط عادت داریم، اما به هر حال بازیکنان سپاهان هم میدان‌دیده هستند، خود باشگاه سپاهان هم معمولاً قبل از هر بازی به چمن آب می‌دهند، پس این یعنی آن‌ها هم با این شرایط آشنا هستند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559324

مهمترین اخبار ایران و جهان: