نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 09:53

مشوق‌ها برای مهاجرت معکوس به روستا‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزدگفت: به واجدان شرایطی که به روستا‌ها مهاجرت کنند، تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علیرضا نادریان زاده با اشاره به فراهم شدن شرایط برای بازگشت معکوس به روستاها، گفت:به واجدان شرایطی که به روستا‌ها مهاجرت کنند، تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که در راستای طرح نهضت ملی مسکن بحث تسهیلات و زمین و خدمات فنی  در روستا‌ها فراهم شده است افزود: در همین راستا تسهیلات قرض الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۵ درصد با دوره بازپرداخت ۲۰ ساله ومدت تنفس ۳ ساله به روستاییان تعلق می‌گیرد که همزمان بحث تامین زمین نیز فراهم است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد تصریح کرد:افرادی که تابحال از تسهیلات مسکن ملی استفاده نکرده اند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی ۳۵۰ میلیونی تومان با دوره تنفس سه سال وکارمزد ۵ درصد است، ولی تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۸ درصد است و افراد در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند از هرکدام از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587024

مهمترین اخبار ایران و جهان: