نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 12:56

پرچم‌ رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف آلمان به آتش کشیده شد

رسانه‌های محلی گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که مقامات مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی در آلمان به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته بودند، در چند شهر پاره و به آتش کشیده شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های محلی به نقل از پلیس و مقامات گزارش دادند پرچم‌های رژیم صهیونیستی که در مقابل ساختمان‌های شهرداری و سایر ساختمان‌های عمومی به نشانه همبستگی با این رژیم آویخته شده بود، در چند شهر در سراسر آلمان پاره شده و به آتش کشیده شده است. 

به گزارش «راشا تودی»، تنها در ایالت‌های نوردراین وستفالن و بادن وورتمبرگ، پرچم‌ها در حداقل ۱۲ شهر تخریب شد. دوشنبه شب مردی پرچم اسرائیل را که روی میله‌ای در بیرون ساحتمان شهرداری آخن برافراشته شده بود، برداشت و آتش زد. در ویتن، پرچم اشغالگران دو بار پایین کشیده شد. جمعه شب هم پرچم آویخته شده خارج از کلیسای Bad Saeckingen هدف تخم‌مرغ قرار گرفت.

نمادهای رژیم صهیونیستی در شهرهایی از جمله ماینتس، ارفورت و استرالسوند در ایالت‌های دیگر هم حذف یا نابود شدند. 

به نوشته راشا تودی، در برخی موراد ماموران پلیس توانستند افرادی که این اقدام را انجام دادند، شناسایی کنند. در آلمان این اقدام جرم کیفری است که مجازات آن تا سه سال زندان است. 

آلمان در پی حمایت سیاستمداران این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی، شاهد موجی از این وقایع بوده این اتفاقات همچنین بعد از آن رخ داده که تظاهرات طرفداران فلسطین در چند شهر ممنوع اعلام شد.

در تجمع و راهپیمایی برلین، پلیس و نیروهای امنیتی به بیش از هزار معترضی که برای حمایت از نوار غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان «پوتسدامر پلاتس» جمع شده بودند، حمله کرد.

 

 

ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان روز‌های جمعه و شنبه علیه بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

حملات هوایی ارتش رژیم اشغالگر به غزه همچنان ادامه دارد و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند. وزیر بهداشت فلسطین از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و بشردوستانه درخواست کرده تا از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آمبولانس‌ها، پرسنل بهداشتی و بیماران و مجروحانی که هر روز در معرض بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، حمایت فوری کنند.

طبق آمار شامگاه دوشنبه (دیشب) وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، در حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۲۷۷۸ نفر و در کرانه باختری ۵۹ فلسطینی شهید شده‌اند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540868

مهمترین اخبار ایران و جهان: