نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 09:23

امام جمعه ارومیه: تفکر بسیجی حل کننده بسیاری از مشکلات کشور است

امام جمعه ارومیه گفت: تفکر بسیجی، حل کننده بسیاری از مشکلات کشور است و تفکر مسئولین در انقلاب اسلامی باید تفکر بسیجی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج نتیجه دور اندیشی حضرت امام خمینی رحمت الله تعالی علیه است که امروز درخت بسیج روز به روز بارورتر و و میوه آن شیرین تر می شود.

 وی ضمن قدردانی از بسیج برای حضور موثر، منسجم و مقتدرانه در زمینه‌های مختلف گفت: بسیج نه تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه نیز تاثیرگذار است و به معنای واقعی کلمه، یک شجره طیبه است که به خاطر وجود آن باید به خودمان ببالیم و خودمان را جزئی از آن بدانیم.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی تاکید کرد: بسیج در بسیاری از عرصه‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرین است در این نهاد مقدس مقابل فتنه ها ایستاد و کشور را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه کرد.

 امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تفکر بسیجی، حل کننده بسیاری از مشکلات است، بیان کرد: تفکر مسئولین در انقلاب اسلامی باید تفکر بسیجی باشد تا مشکلات پیش رو حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان اخلاص و ارتباط وسیع با خداوند متعال را از مهم ترین علل موفقیت بسیج عنوان کرد و گفت: دو مسئله اخلاص و ارتباط وسیع با خداوند متعال به درجه خلوص بسیج افزوده و در کارها موفق گردانده است و لذا باید ضمن حفظ این دو عنصر مهم، باید بر افزایش آن هر روز بیش از گذشته تلاش کنیم.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579468

مهمترین اخبار ایران و جهان: