نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 14:19

۴ فوتبالیست اصفهانی به دنبال حضور در پاریس

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک با حضور ۴ بازیکن اصفهانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  تیم ملی فوتبال بانوان که خود را برای حضور در مرحله دوم رقابتهای المپیک آسیایی آماده می‌کند، اردوی آماده سازی متصل به اعزام خود را از روز شنبه ۲۲ مهرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌کند.

مینا نافعی، فاطمه عادلی، فاطمه شبان و گلنوش خسروی از اصفهان در کنار زهرا خواجوی، رها یزدانی، ملیکا محمدی، سمانه چهکندی، بهناز طاهرخانی، زهرا قنبری، هستی فروزنده، زهرا سربالی، نگین زندی، منی حمودی، فاطمه امینه برازجانی، فاطمه مخدومی، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر، سپیده نزهتی، شبنم بهشت، افسانه چترنور، محدثه زلفی، فاطمه رحیمی و سمیرا محمدی ۲۴ بازیکن دعوت شده از سوی مریم آزمون، سرمربی تیم ملی به این اردو هستند که در پایان این اردو ۲ نفر خط خواهند خورد.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه A با تیم‌های استرالیا، چین تایپه و فیلیپین هم‌گروه شد؛ رقابت‌های این گروه به میزبانی استرالیا در شهر پرث برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۴ آبان ماه به مصاف استرالیا می‌روند؛ یکشنبه ۷ آبان دیدار ایران و چین‌تایپه از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد و روز چهارشنبه ۱۰ آبان نیز از ساعت ۱۶ ایران مقابل فیلیپین صف‌آرایی خواهد کرد.

مرحله دوم این مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود تا در نهایت دو نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شوند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535068

مهمترین اخبار ایران و جهان: