نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 11:06

برخورداری ۱۰۱ روستای کهگیلویه وبویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی و جمعی از مسؤولان استانی، آیین افتتاح و بهره‌برداری ۱۰۱ مورد طرح آبرسانی در روستای بطاری بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه وبویراحمد، سردار حمید خرمدل در آیین افتتاح و بهره‌برداری ۱۰۱ مورد طرح آبرسانی این استان در روستای بطاری بویراحمد که با حضور سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور برگزار شده بود، در ابتدا پیروزی حماسی و غرورآفرین جریان مقاومت در فلسطین اشغالی که هیمنه  و شکوه پوشالی رژیم اشغالی اسرائیل را از هم پوشاند و باعث غرور و مباهات برای جامعه جهان اسلام شد تبریک گفت و اظهار کرد: ان‌شاءالله این پیروزی‌ها تا فتح قدس ادامه پیدا کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: خدا را شاکر هستیم که امروز ۱۰۱ مورد طرح آبرسانی را تحویل مردم شریف و نجیب می‌دهیم.

وی با بیان این‌که باید در فاز اول ۱۸۰ روستا را در دستور کار قرار می‌دادیم گفت: طبق آماری که وجود دارد ۱۰ درصد رواناب‌ها در استان ما است اما به علت حجم زیاد روستاها که حدود ۱۶۰۰ روستا هستند، نهضت جدی صورت گرفت و امروز شاهد بهره‌برداری ۱۰۱ روستا از نعمت آب هستیم.

خرمدل تصریح کرد: اگر ملزومات مورد نیاز مثل لوله به وقت به دست ما می‌رسید پروژه‌ هم‌اکنون به اتمام رسیده بود و وارد فاز دوم شده بودیم.

وی عنوان کرد: فاز دوم آماده و به محض این‌که اعتبار بیاید حجم بیشتری از روستاها را آبرسانی خواهیم کرد.

خرمدل با بیان این‌که بر اساس بافت فرهنگی استان در تابستان و زمستان بحث آوردن آب به دوش زنان خانواده است و زجر زیادی می‌کشند گفت: هر جا ما این طرح را انجام دادیم مردم راضی بودند، کارهای خوبی بسیج سازندگی انجام داده و بنا داریم تا آخرین روستایی که امکان آبرسانی باشد این خدمت را ارائه دهیم.

وی با بیان این‌که بسیج سازندگی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی بسیار ماهر و ورزیده‌ای دارد از سردار سلیمانی خواست که آماد و پشتیبانی سپاه لوله و تجهیزات را زودتر به استان برسانند تا در زمان کمتری این ماموریت به سرانجام برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534768

مهمترین اخبار ایران و جهان: