نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 16:59

یلدای مهدوی در شهرستان روانسر

سرهنگ پاسدار محمدحسین کرمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر گفت: هزار و پانصد بسته خوراکی شب یلدا در بین نیازمندان شهرستان روانسر توزیع خواهد شد.

سرهنگ پاسدار محمدحسین کرمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سپاه ناحیه شهرستان روانسر در آستانه شب یلدا هزار و پانصد بسته خوراکی مخصوص شب یلدا را که باهمت سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تأمین‌شده است جهت توزیع در بین نیازمندان تدارک دیده است.

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه در امسال با شعار «یلدای مهدوی» و در راستای کمک‌رسانی به خانواده‌های کم‌بضاعت صورت گرفته است.

* یلدای مهدوی در شهرستان روانسر

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر با تصریح این که این بسته‌های کمک معیشتی شامل میوه، شیرینی و برخی اقلام دیگر، بیان کرد: ارزش این بسته‌های در حال توزیع به 3 میلیارد ریال می‌رسد که توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های شهری و روستایی به دست نیازمندان شهرستان خواهد رسید.

* یلدای مهدوی در شهرستان روانسر

وی ادامه داد: با این حرکت عظیم در شهرستان روانسر سعی شد تا هیچ سرپرست خانواده‌ای در بلندترین شب سال شرمنده خانواده خود نشود و خاطرات زیبایی را در کنار هم رقم بزنند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611868

مهمترین اخبار ایران و جهان: