نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 14:44

طوفان‌الاقصی به خروج کامل آمریکا از منطقه منجر می‌شود

امام ‌جمعه کرمان با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش در منطقه روی آرامش و پیروزی را نخواهند دید، به خروج قطعی آنها از منطقه اشاره کرد و گفت: دنیا بداند مجاهدان مقاومت در حرکت‌های هوشمند، ضربه‌های اساسی به آمریکا و غرب خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) این شهر برگزار شد، به روز بسیج دانش‌آموزی اشاره و اظهار داشت: دانش‌آوزان سهم زیادی در دفاع مقدس و پیروزی در آن دوران داشتند.

همه جنگ‌ها نظامی نیستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان به روز پدافند غیر عامل پرداخت و عنوان کرد: همه جنگ‌ها نظامی نیستند، ما در دوران خودمان جنگ‌های متعددی را تجربه کرده‌ایم، اگر نتوانیم به موقع از خودمان دفاع کنیم می‌توانند کشوری را به سقوط بکشانند.

پایان تحریم موشکی سند حقانیت جمهوری اسلامی

وی پایان تحریم موشکی علیه جمهوری اسلامی را یکی از سندهای حقانیت جمهوری اسلامی و جریان دفاعی کشور خواند و تاکید کرد: این امر شکستی دیگر بر آمریکای جنایتکار به حساب می‌آید.

امام جمعه کرمان به غزه و فاجعه انسانی در آن نوار کوچک اشاره و تصریح کرد: آنچه در غزه می‌گذرد، دو روی یک سکه است، امید آفرینی و انسان‌سازی یک طرف و طرف دیگر، ستم، پستی، ددمنشی و ظلم قرار دارد.

وی اضافه کرد: دوربین‌های قوی، هنرمندان برجسته، نویسندگان توانمند و خطبای شهیر باید دو روی سکه را به خوبی تبیین کنند تا در تاریخ ثبت شود.

مردم فلسطین آخرین میخ‌ها را برتابوت جهان تک قطبی کوبیدند

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه مردم فلسطین آخرین میخ‌ها را برتابوت جهان تک قطبی کوبیدند، به روی مثبت اتفاقات تلخ فلسطین اشاره و تصریح کرد: مردم شجاع و مجاهد فلسطین روی مثبت اتفاقات هستند، آنها توانستند ثابت کنند جهانِ تک قطبی تمام شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: اکنون ما شاهد جهان چند قطبی هستیم که بخشی از آن در نظم جدید جهانی مبتنی بر نگاه مقاومت است که در آن صدها هزار جوان مجاهد و همراه در جغرافیای پهناور اسلام در کنار هم قرار گرفته تا با ظلم و جنایت در دنیای امروز مبارزه کنند.

مجاهدان سلحشور مقاومت، هیمنه غرب و آمریکا را در هم شکستند

وی با بیان اینکه مردم شجاع فلسطین، مبارزان و مجاهدان سلحشور این دیار هیمنه غرب و آمریکا را در هم شکستند، ابراز داشت: آنها ثابت کردند قدرت ارتش ادعایی، پوشالی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان آمد و رفت سراسیمه سران غرب به سرزمین‌های اشغالی را یکی از دلایل شکست صهیونیست‌ها خواند و بیان کرد: اما شکست امنیتی و اطلاعاتی متکی به غرب یک شکست بزرگتر است.

طوفان‌الاقصی پایگاه‌ها و پادگان‌های جهنمی افراط را درهم کوبید

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد:  بغض، مظلومیت و خشم ۷۵ ساله از اشغال، جنایت و غصب بالاخره ترکید، تبدیل به طوفانی ویرانگر علیه صهیونیست‌ها شد و پایگاه‌ها و پادگان‌های جهنمی افراط را درهم کوبید.

وی ادامه داد: محور مقاومت ثابت کرد اگر آمریکایی‌ها  هم در منطقه باشند، باز هم کار به جایی نخواهند برد، در جنگ کنونی عملیات میدانی به فرماندهی آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد و صهیونیست‌ها فقط مجری هستند.

فرماندهی جنایات در غزه با آمریکا است

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا و غرب در طول سالها همه تلاش خود را انجام دادند تا مساله فلسطین را از جهان اسلام پاک کنند، خاطرنشان کرد: اما حرکت بزرگ و نورانی مجاهدان مقاومت،  فلسطین را به مساله مهم و روز دنیا تبدیل کرد.

مجامع حقوق بشری مردود شدند

امام جمعه کرمان روی دیگر اتفاقات دردناک در غزه را نسل‌کشی، قتل‌عام، کودک‌کشی، به خاک‌وخون کشیدن زنان و مادران فلسطینی و قتل خانواده‌های بی‌دفاع در نوار کوچک غزه خواند و تصریح کرد: مجامع حقوق بشری امتحان سختی پس دادند و با سکوت مرگبار خود، مردود شدند.

وی اضافه کرد: آنها در تلاش هستند به رژیم صهیونیستی زمان بدهند تا شکست خود را جبران کند، به همین دلیل آتش‌بس را رد می‌کنند و دوگانگی در رفتارشان مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: رژیم غاصب و کودک‌کش که چند هزار انسان مظلوم را طی چند روز به شهادت رسانده از طرف آنها محکوم نمی‌شود اما جبهه مقاومت را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بمب‌های پرقدرت غرب و آمریکا خانه‌های فلسطینی‌ها را تخریب می‌کند، گفت: طی چند روز اخیر به اندازه قدرت تخریب یک بمب اتم، در غزه زیرساخت‌ها ازجمله مدارس، مساجد بیمارستان‌ها و خانه‌ها را از بین برد.

آمریکا و متحدانش در منطقه روی آرامش و پیروزی را نخواهند دید

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش در منطقه روی آرامش و پیروزی را نخواهند دید، به خروج قطعی آنها از منطقه اشاره و تصریح کرد: دنیا بداند مجاهدان مقاومت در حرکت‌های هوشمند، ضربه‌های اساسی به آمریکا و غرب خواهد زد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: جغرافیای پهناور مقاومت و سرزمین‌های اسلامی به جهنمی برای آمریکا تبدیل خواهد شد که به خروج آنها از منطقه منجر می‌شود.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551968

مهمترین اخبار ایران و جهان: