نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 00:38

رئیس دادگاه دلوار: بناهای غیرمجاز در مرحله ساخت، تخریب می‌شوند

رئیس دادگاه عمومی دلوار گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش دلوار خصوصا گورکات برخورد جدی می شود و بناهای غیرمجاز در مراحل آغاز ساخت تخریب می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، وحید دژه رئیس دادگاه عمومی دلوار شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش دلوار خصوصا گورکات خبر داد و اظهار داشت: بناهای غیرمجاز در مراحل آغاز ساخت تخریب می‌شوند.

وحید دژه افزود: نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و راهداری، شهرداری و سایر دستگاه‌های متولی می‌بایست با نظارت لازم از تصرف اراضی ملی، زراعی و حریم راه و هر گونه اقدام سودجویان جهت نابودی منابع طبیعی و میراث آیندگان جلوگیری کنند.

وی با اشاره به لزوم برخورد با این گونه جرایم گفت: درخواست شهروندان از مراجع امنیتی، انتظامی و قضائی حفظ کاربری اراضی این است که به محض وقوع ساخت و ساز غیر مجاز؛ به کلی بنای ساخته شده را قلع و قمع و از روی عرصه زمین محو کنند.

رئیس دادگاه عمومی دلوار بیان داشت: از شهروندان گرامی و تکلیف‌مدار نیز درخواست شده است اخبار خود را به مراجع قانونی اطلاع رسانی کنند و بدیهی است با سهل انگاری و استنکاف و جلوگیری از اجرای احکام قضائی و تمرد در مقابل مأموران در لحظه وقوع برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550768

مهمترین اخبار ایران و جهان: