نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 12:26

فیلم| رزمایش اقتدار امنیتی نیروی زمینی سپاه در غرب کشور

رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه پاسداران طی روزهای اخیر با رویکرد مقابله با تهدیدات ضدامنیتی، گروهک‌های ضدانقلاب، تیم‌های تروریستی و تکفیری در غرب کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دو ویژگی ترکیبی و تخصصی و رویکرد مقابله با تهدیدات ضدامنیتی، گروهک‌های ضدانقلاب، تیم‌های تروریستی و تکفیری، در غرب کشور با محوریت قرارگاه نجف اشرف با به‌کارگیری یگان‌های حوزه سرزمینی این قرارگاه در منطقه عمومی قصرشیرین برگزار شد.

در این رزمایش بخشی از تازه‌ترین تاکتیک‌ها، تجربیات، طرح‌های نوترکیب قوا با بهره‌گیری از استعداد و قابلیت‌های جدید یگان‌های مختلف نیروی زمینی برای مقابله با تهدیدات امنیتی و اقدامات تروریستی به‌کار گرفته شد.

تمرین ویژه در شرایط جنگ الکترونیک، آزمایش سیستم‌های راداری و ارتباطی، اجرای عملیات شناسایی و اشراف اطلاعاتی، انهدام اهداف و مقرهای دشمن فرضی در عمق با بهره‌گیری از تجهیزات جدید الحاقی، اجرای هلی‌برن، اجرای انواع آتش‌های انهدامی، تهاجمی و پشتیبانی توسط واحدهای پهپادی، توپخانه‌ای، ادوات، و زرهی از جمله مراحل و بخش‌های این رزمایش بود.

 

 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604668

مهمترین اخبار ایران و جهان: