نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 08:59

لارستان میزبان مسابقه فوتسال ایران و روسیه شد

با حضور فرماندار ویژه لارستان در فدراسیون فوتبال سومین نشست هماهنگی دیدار تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه به برگزار شد که رئیس کمیته فوتسال وضعیت را برای برگزاری این رویداد در لارستان خوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان امروز برای سومین بار به منظور هماهنگی بیشتر دیدارهای دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن جلسه فدراسیون فوتبال در تهران دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که سید شروین اسبقیان مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی ورزش و جوانان، اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، خداجو  مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و قنبری و طارمی زاده روسای هیات های فوتبال استان فارس و لارستان و سایر مسوولان نیز حضور داشتند، در خصوص بازی دو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی روسیه بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال در سخنانی اظهار داشت: در ابتدا باید از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و تاج ریاست فدراسیون فوتبال به جهت حمایت از فوتسال تشکر و قدردانی داشته باشم.

وی با بیان اینکه تیم ملی یک کشور متعلق به فرد یا گروهی نیست، افزود: این تیم متعلق به تمام مردم ایران است و هر کجا که امکانات وجود داشته باشد، این تیم حضور خواهد یافت، برای رشد و توسعه این رشته.

اصولی گفت: این جلسه آخرین اقدامات انجام‌شده و آخرین بازدیدهای صورت گرفته توسط اینجانب از محل برگزاری مسابقات و تکمیل کارها است و خدا را شکر شرایط خوبی در مراحل برگزاری مسابقات در لارستان انجام شده است.

رئیس کمیته فوتسال گفت: طبق آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده تیم ملی روسیه 25 آذر مستقیم از دبی به لارستان می‌رود و تیم ملی فوتسال کشورمان هم که قرار است اردویی از 20 تا 25 آذرماه داشته باشد، صبح روز 26 آذرماه از طریق مهرآباد به لارستان می‌رود و ان‌شاءالله قرار است در تاریخ 27 و 28 ما دو بازی مقابل روسیه داشته باشیم.

وی افزود: جا دارد مجددا از مدیران و مسئولان ورزشی فارس و همچنین داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و مسوولین ورزش  شهرستان که امکانات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جهت برگزاری این مسابقه آماده کردند، تشکر و قدردانی داشته باشم و امیدوارم هواداران فوتسال حمایت خوبی از این مسابقه داشته باشند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594268

مهمترین اخبار ایران و جهان: