نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 18:10

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت خلخال گفت: با اقدامات دلیرانه رزمندگان مقاومت زنگ نابودی اسرائیل به گوش می‌رسد و شکست امروز اسرائیل سیلی مقاومت بر چهره آمریکا بود و اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین و رزمندگان در غزه در کوبیدن مواضع رژیم جعلی اسرائیل اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل در ۲۵ سال آینده نخواهد بود و به تعبیر کارشناسان دشمن و به اعتراف خودشان این زمان کمتر نیز خواهد بود که اسرائیل از نقشه جغرافیایی حذف خواهد شد.

امام جمعه موقت خلخال بر لزوم اتحاد دنیای اسلام برای نابودی اسرائیل تاکید و گفت: شکست امروز اسرائیل سیلی مقاومت بر چهره آمریکا بود و تحرکات آمریکا در منطقه و حمل تجهیزات وسلاح به اسرائیل نشان از این است که جبهه مقاومت بر آمریکا پیروز شده است.

حجت الاسلام قارداشپور با تبریک پیروزی حماس بر رژیم غاصب صهیونیستی، اقدامات اخیر رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل در حمله به کودکان، زنان و غیر نظامیان در غزه و فلسطین را محکوم کرده و بر ضرورت بیداری امت اسلام و کشورهای مسلمان منطقه برای نابودی غده سرطانی اسرائیل تاکید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537168

مهمترین اخبار ایران و جهان: