نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 09:00

فاطمیه در کوهبنان، اقامه عزا همراه با یادواره‌های شهداء

مسوؤل موکب سردار دلها در شهرستان کوهبنان گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که مهترین آن‌ها یادواره شهدای محله انصار شهر کوهبنان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، این روزها و در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جای جای نقاط کشور مراسم عزا برپاست.

دلسوختگان دخت نبی اکرم(ص)، با ایجاد موکب‌ها، راه‌اندازی هیأت‌ها و برنامه‌های مختلف، سعی دارند با اقامه عزا، تاثر عمیق خود را نشان و با امام علی(ع) و فرزندان ایشان ابراز همدردی کنند.

کوهبنان نیز از این امر مستثنی نیست، در هر گوشه‌ای از این شهر پرچم‌های مشکی فاطمیه به چشم می‌خورد و مردم اسلامی و انقلابی این شهرستان در غم شهادت حضرت زهرا(س) روز و شب می‌گذرانند.

به سراغ یکی از موکب‌ها رفتیم تا درباره برنامه‌های آنها در این شبها صحبت کنیم.

توزیع ۳ هزار ساندویچ و پویش نذر آن در شهرستان کوهبنان 

مسوؤل موکب سردار دلها وابسته به مسجد جامع کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم برنامه‌های مختلفی از سوی بچه‌های مسجد جامع کوهبنان در موکب سردار دلها و هیئت جوانان آیت‌الله حائری در حال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی است که مهترین آن یادواره شهدای محله انصار شهر کوهبنان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.  

سید ابوالفضل روح‌الامینی افزود: توزیع ساندویچ و چای نذری از جمله برنامه‌های مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار است که تا شام شهادت حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود.  

وی بیان کرد: در این برنامه علاوه بر توزیع چای و دمنوش، ۳ هزار ساندویچ نیز برای عزاداران فاطمی در نظر گرفته‌ایم.  

وی خاطرنشان کرد: برای مشارکت بچه‌های مسجد و دیگر شهروندانی که دوست دارند سهمی در این برنامه داشته باشند، پویش نذر ساندویج راه‌اندازی کرده‌ایم.  

پایان پیام / ۸۰۰۱۲ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605968

مهمترین اخبار ایران و جهان: