نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 11:06

معاون استاندار سمنان: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌روزرسانی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌روزرسانی و اجرا شود و مهم‌ترین اصل سند این است که هیچ استعدادی نادیده گرفته نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان نمونه دولتی محمد رسول‌الله (ص) سمنان اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌روزرسانی و اجرا شود و مهم‌ترین اصل در این سند آن است که هیچ استعدادی نادیده گرفته نشود.

وی اضافه کرد: حکمرانی و ایفای نقش خانواده در تعلیم و تربیت، سبب شکوفایی بیشتر استعدادهای دانش‌آموزان خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: آموزش و پرورش باید اقدامات لازم را به کار گیرد تا بستر ایفای نقش خانواده، مدرسه و محله در اثرگذاری و اثربخشی در ساحت‌های آموزشی دیده شود.

ریواده بیان کرد: ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه استان سمنان به‌عنوان جمعیت اثرگذار اجتماعی مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: یکی از پویاترین و مؤثرترین جمعیتی که باید از آن به بهترین شکل ممکن در حکمرانی بهره‌گیری کرد، اولیا و مربیان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروز به‌عنوان یکی از پویاترین، مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه احتمالی کشور به شمار می‌روند که نیازمند تعلیم، تربیت و شکوفایی هستند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544868

مهمترین اخبار ایران و جهان: