نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 17:16

تولید آثار فاخر با موضوع مقاومت، از تحریف جلوگیری می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: تولید آثار فاخر با موضوع مقاومت در تاریخ ماندگار و از تحریف تاریخ آن جلو گیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دومین روز رویداد هنری یادبود شهید سید روح الله عجمیان با حضور امام جمعه کرج و هنرمندان آغاز شد. 

با توجه به بخش ویژه ی روز اول که به اقتضای اتفاقات در فلسطین به مظلومیت مردم غزه پرداخته شد، امروز و فردا به طور ویژه به شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان پرداخته می‌شود. 

در دومین روز این رویداد و در آغازین ساعات شروع کارگاه نماینده ولی فقیه استان با حضور خود از آثار تولیدی دیدن کردند. 

حسینی همدانی اظهار کرد: اجتماع هنرمندان از شهرستان‌های مختلف بسیار پسندیده است؛ چرا که یک کار بدیع است و هم افزایی صورت می‌گیرد و هنرمندانی که در یک مسیر فعالیت می‌کنند می‌توانند با هم آشنا بشوند و کار مشترک انجام بدهند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: می‌توان من بعد در یک فضای ارتباطی همچون پیام رسان‌های داخلی هنرمندان این رویداد ارتباط خود را حفظ بکنند تا از دیدگاه‌های یکدیگر بیشتر بهره‌مند بشوند و آثار فاخری تولید نمایند. 

وی در پایان از همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: این فعالیت یک جریان سازی است و هر کسی باید در زمان خود و به نوبه خود با توجه به مسؤولیتی که دارد در عرصه حاضر باشد و آثار خود را تولید بکند

گفتنی است؛ هنرمندان گرافیست با طراحی و تولید پوستر و آثار گرافیکی یاد این شهید عزیز را گرامی می دارند. 

شایان ذکر است؛ تولیدات روز اول رویداد با موضوع غزه جهت استفاده عموم در درگاه های مرتبط نشر آثار این رویداد از جمله کانال‌های حوزه هنری استان البرز بارگذاری و در دسترس عموم قرار می گیرد. 

همچنین با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، بعد از پایان کارگاه دومین روز تمامی هنرمندان حاضر و میهمانان به اتفاق در مزار شهید حضور پیدا می‌‌کنند تا عرض ارادتی نسبت به ایشان و تجدید پیمان با شهید سید روح الله عجمیان داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543668

مهمترین اخبار ایران و جهان: