نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 21:15

تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد با حوزه های علمیه هرمزگان

تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد با حوزه علمیه استان، حوزه علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه علمیه استان هرمزگان در راستای کمک به توانمندسازی نیازمندان جامعه هدف این نهاد به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  امروز با حضور حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان، مدیرحوزه علمیه خواهران و مدیرکل خدمات حوزه علیمه استان هرمزگان تفاهم نامه همکاری مشترکی بین کمیته امداد و حوزه های علمیه استان هرمزگان در سالن اجتماعات اداره کل این نهاد برگزار شد.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) در آیین این تفاهم نامه گفت: اهداف این تفاهم نامه ارتقاء تعلامات بین کمیته امداد و حوزه های علمیه استان در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ نیکوی احسان و نشر سنت های حسنه اسلامی با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی و فناورانه به افراد و خانواده های نیازمند جامعه هدف است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت های حوزه‌های علیمه در قالب این تفاهم نامه بتوانیم به نحوه شایسته ای خدمات مطلبوتری برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد ارائه دهیم.

حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان نیز در این آیین گفت: با کمک همدیگر و با استفاده از ظرفیت های فراوان در کمیته امداد و هم حوزه های علمیه بتوانیم در راستای هدف مشترک  که داریم و آن هم خدمت کردن موثر به خلق الله است، موفق باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد دبیرخانه مرکزی هم شاید تسریع در اجرایی طرح های عملیاتی در این تفاهم نامه مشترک باشیم و هم متناسب با نیاز هر شهر و بوم هر منطقه بتوانیم برنامه ها هر چه بهتر پیش ببریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592868

مهمترین اخبار ایران و جهان: