نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 16:46

گزارش هیات پارلمانی ایران از اجلاسیه اتحادیه بین المجالس جهانی به جلسه غیرعلنی مجلس

هیات پارلمانی اعزامی ایران برای شرکت در اجلاسیه اتحادیه بین المجالس جهانی گزارشی را در مورد عملکرد خود در این دوره از اجلاسیه به نمایندگان در نشست غیرعلنی مجلس ارائه کرد.

‌‌حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه مجتبی رضاخواه به عنوان رئیس هیات پارلمانی اعزامی ایران به آنگولا به منظور شرکت در اجلاس سالیانه اتحادیه بین المجالس جهانی و مجتبی ذوالنوری یکی از اعضای هیات گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از اقدامات هیات اعزامی ایران به آنگولا به نمایندگان ارائه کردند.

وی افزود: نکته محوری در صحبت‌های سخنرانان در این جلسه اقدامات و برنامه‌های هیات اعزامی ایران در حمایت از ملت فلسطین بود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه سخنرانان عنوان کردند که هیات پارلمانی ایران در این دوره از اجلاسیه IPU و در سخنرانی‌های خود در جلسات مختلف به حمایت گسترده و روشنگری درباره ملت فلسطین پرداختند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: طبق گزارش ارائه شده هیات پارلمانی ایران توانسته بود در این دوره از اجلاسیه با سخنرانی‌های خود، کشورهایی که ظرفیت لازم برای حمایت از مردم فلسطین در آنها وجود داشت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با خود همراه سازد که در این راستا موفق به همراه‌سازی 16 کشور عضو IPU با جمهوری اسلامی ایران در موضع‌گیری علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین شده بود.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563424

مهمترین اخبار ایران و جهان: