نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 01:05

ژنرال ارتش اسرائیل: هرچه در غزه بمانیم هزینه بیشتری می‌دهیم

یک ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی امروز به هزینه بر بودن حضور طولانی مدت این ارتش در نوار غزه برای اسرائیل اذعان کرد و گفت که تل آویو هر چه بیشتر در شهر غزه بماند، خسارت‌ها و تلفات بیشتری خواهد داد.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - ایرنا نوشت: «اسحاق بریک» ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی یادآور شد: هرچه بیشتر در غزه بمانیم، کشته‌های بیشتری خواهیم داد و ضررهای اقتصادی هنگفتی خواهیم دید.

وی اضافه کرد: ادامه عملیات علیه غزه، خطر انفجار اوضاع در کرانه باختری را افزایش خواهد داد.

این درحالی است که گردان های القسام ظهر امروز اعلام کرد که دو دستگاه تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار غزه منهدم کرده است.

رسانه‌های لبنانی نیز ظهر امروز اعلام کردند که مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را با موشک زمین به هوا بر فراز نبطیه در جنوب لبنان سرنگون کرده و دستکم دو موضع نظامی ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

این درحالی است که واکنش‌ها به سخنان جنجال برانگیز وزیر کابینه نتانیاهو در محافل داخلی رژیم صهیونیستی که خواهان بررسی امکان استفاده از بمب اتم علیه غزه شده است، همچنان ادامه دارد و بحرانی را در درون صهیونیسها ایجاد کرده است.

عمیحای الیاهو، وزیر به اصطلاح میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی امروز گفته بود: یکی از گزینه ها که باید بررسی شود، انداختن بمب اتم روی غزه است.

نتانیاهو برای از فرار از مسؤولیت گفته‌های الیاهو که امروز خواهان انداختن بمب اتم روی غزه شد، گفته بود که این گفته‌ها جدا از واقعیت است. دفتر نتانیاهو هم در همین راستا اعلام کرد که او دستور توقف حضور «عمیحای الیاهو» در نشست‌های کابینه را تا اطلاع ثانوی داده است. الیاهو امروز گفته بود: یکی از گزینه‌ها که باید بررسی شود، انداختن بمب اتم روی غزه است.

در همین حال حماس اعلام کرد: درخواست زدن غزه با بمب اتم بیانگر خوی تروریسم صهیونیست‌ها است.

جنبش حماس در واکنش به درخواست این وزیر صهیونیست برای زدن غزه با بمب اتم اعلام کرد: گفته‌های یکی از وزیران اشغالگر درخصوص امکان انداختن بمب اتم روی غزه بازتاب دهنده تروریسم رژیم صهیونیستی علیه ملت ما است.

پایان پیام/ت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562624

مهمترین اخبار ایران و جهان: