نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 16:04

امانت بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب توسط کتابخانه پستی نیشابور

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور گفت: طی سال گذشته تاکنون ۱۰۰۰ عضو را جذب و بیش از ۱۴ هزارجلد کتاب امانت داده است.

زهره اکبرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: کتابخانه پستی نیشابور با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارئه خدمات فرهنگی برای دانش آموزان روستایی که امکان بهره‌مندی حضوری از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و منابع مطالعاتی آن را ندارند، به صورت مکاتبه‌ای، با ارسال کتاب و برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت می‌کند.

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور با اشاره به اینکه دانش‌آموزان با همراهی مدیران مدارس روستایی به عضویت کتابخانه پستی در آمدند، افزود: این اعضا علاوه بر آشنایی با کانون و فعالیتهای آن ، به دنیای کتاب‌ها سفر می‌کنند و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی  که به صورت مکاتبه‌ای همراه با کتاب برایشان ارسال می‌شود حال خوشی را با فعالیت‌های کتاب محور تجربه می‌کنند.

وی تاکید کرد:  معرفی کتاب و شخصیت، معرفی وقایع وایام، داستان نویسی، کاردستی و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی ،هنری و ادبی در مدارس روستاهای تحت پوشش از جمله فعالیت‌های کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور است.

اکبرآبادی بیان کرد: طی سال گذشته تاکنون مرکز توانسته ۱۰۰۰ عضو را جذب کرده بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب امانت بدهد که این فعالیت ها در راستای کشف و شناسایی استعدادهای دانش آموزان توانمند روستایی است تا خلاء در دسترس نبودن کتاب بدین ترتیب پر شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573068

مهمترین اخبار ایران و جهان: