نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 18:52

رمزگشایی سرقت ۲۰۷ راس دام با اشراف اطلاعاتی پلیس نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به سرقت ۲۰۷ راس دام در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی احشام در سطح روستاهای شهرستان نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های به جا مانده و با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند متهمان با چند دستگاه خودرو سواری و تغییر خودروها در سطح روستاهای سطح شهرستان مرتکب سرقت شده و از محل متواری شدند.

وی  خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهمان در دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز مرتکب سرقت احشام شدند که در ادامه ۲ متهم به سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی تشریح کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۴ فقره سرقت ۲۰۷ راس دام به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در سطح روستاهای شهرستان نیشابور و دیگر شهرستان‌های استان با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها تعداد ۸ دستگاه خودروسواری مورد استفاده در سرقت‌ها توقیف و تلاش برای دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد، تاکید کرد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در سطح استان خراسان رضوی تحقیقات از متهمان ادامه دارد.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550568

مهمترین اخبار ایران و جهان: