نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 20:02

تهیه اطلس پیشگیری از وقوع سرقت ضروری است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: تهیه اطلس وقوع جرم و پیشگیری از سرقت به لحاظ پراکندگی و محدوده جغرافیایی باید تهیه شود تا بر مبنای آن اقدامات لازم را تعریف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت استان اظهارکرد: تهیه اطلس وقوع جرم و پیشگیری از سرقت به لحاظ پراکندگی و محدوده جغرافیایی باید تهیه شود تا بر مبنای آن اقدامات لازم را تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه تهیه طرح جامع پیشگیری و مقابله با سرقت با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی الزامی است، گفت: با به دست آوردن ایده‌آل‌هایی، در مسیر کاهش سرقت قدم برداریم تا بدین طریق طی زمان‌بندی مشخص به اهداف خود برسیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: تنها ارزش مالی مهم نیست بلکه نگرانی‌ها و استرس‌های ناشی از تعدد و تکرار سرقت برای افراد مهم‌تر است چون خود عامل سرقت می‌تواند منجر به بروز آسیب روانی به جامعه و خانواده شود لذا مقابله با سرقت باید مورد اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی باشد.

ناهیدی با بیان اینکه در چارچوب قوانین و مقررات سخت گیری‌ها اعمال شود، بر افزایش نصب دوربین‌ها در مبادی پارک‌ها و بوستان‌ها نیز تاکید کرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550624

مهمترین اخبار ایران و جهان: