نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 13:15

رئیس دیوان عدالت اداری: سکوت جوامع بین‌المللی در برابر جنایت جنگی و نسل‌کشی صهیونیست‌ها به معنی حمایت از این رژیم است

رئیس دیوان عدالت اداری در بیانیه‌ای حمله به بیمارستان غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری، در بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، خواستار اقدام فوری برای توقف این حملات ددمنشانه و نسل کشی بی‌سابقه در نوار غزه شد.

متن بیانیه رئیس دیوان عدالت اداری به این شرح است:

غزه امروز همچون کربلا قربانگاه مردان، زنان و کودکان بی گناه فلسطین شده است و خون به جای شیر کودکان غزه را سیراب می‌کند. صحنه‌هایی دلخراش و تکاندهنده و تمام آنچه رسانه‌ها به تصویر کشیده اند قطره‌ای کوچک از اقیانوسی لبریز از فاجعه و بیداد است. اما مردم سرزمین تین و الزیتون پیش از هر زمان دیگری ایستادگی را فراتر از قیل و قال مرگبار خمپاره و موشک فریاد می‌زنند و مقاومت آن‌ها به همراه وحدت جهان اسلام، به سال‌ها رنج و آوارگی و جنگ و خشونت مستمر علیه صاحبان واقعی آن سرزمین مقدس پایان می‌دهد.

کشتار دسته جمعی که در پی حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رسیدن دست کم ۵۰۰ غیرنظامی منجر شده، نمونه بارز یک نسل کشی است؛ و چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستی است که به خوبی خود را نشان داده است.

این کشتار ضد حقوق بشری که خلاف کنوانسیون‌های بین المللی به خصوص کنوانسیون چهارگانه ژنو می‌باشد نشانگر کینه توزی دولت آمریکا است و آن‌ها مسئول این کشتار هستند و سکوت جوامع بین الملل به معنی حمایت از این جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها می‌باشد.

 مراتب همدردی خود و خانواده دیوان عدالت اداری را با ملت و مقاومت فلسطین اعلام می‌کنیم و می‌گوییم دست‌های ما برای یاری شما آماده است و قلب‌های ما در آرزوی پیروزی شما تپنده و ایمان داریم که نصرت و یاری حق در راه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542268

مهمترین اخبار ایران و جهان: